2012. március 12., hétfő

Ezeket mesélem mindennap magamnak


  1. Amit adok azt kapok vissza, még akkor is, ha ez nem történik azonnal.
  2. Amit másoktól elvárok, azt kell nekem is tennem ővelük.
  3. A szeretetem osztással szaporodik.
  4. Pontosan úgy élek, ahogy a mostani hitem szerint lennie kell az életnek.
  5. A gondolat alakítja az érzést, az érzésből lesz az életem módja.
  6.  A reakcióinkat megváltoztathatjuk.
  7. Kérnem kell és adatik, ezért meg kell tanulnom jól kérni.
  8. Az tűnik lehetetlennek, amit meg sem próbáltam.
  9. A megfelelő társ megtalálásához, nekem is megfelelőnek kell lennem.
  10. Az érzelmeimet nem kiélni, hanem megélnem kell.
  11. Lustaság az, ha valamit meg sem akarsz tenni, a többi tehetetlenség.
  12. A tehetetlenségem a félelmem.
  13. Gyorsat csak rövidtávon tudok futni.
  14. Ha tapasztalni akarok egy élményt, kivetítem, majd belépek a képbe.
  15. Ami nem pusztított el az megerősített.
  16. Ami vagyok, azt formálom a dolgokból.
  17. A test a lélek látható része, csak rosszul tudom még olvasni, ezért csalódhatok.
  18. A démon nem rajtam kívül, hanem bennem van, ő is kell az egységemhez.
  19. A testet a lélekkel gyógyítom, a lelket a testtel.
  20. A haragom nagyon fontos érzelmem akkor, amikor erőre van szükségem.
  21. Az érzelmeim külsőleg meghatározottak, de a motivációim belül vannak.
  22. Képes vagyok mind a két agyféltekémet egyformán és egy időben használni.
  23. A testem durván fogalmaz, vagyis semmi pénzért nem hazudik.
  24. Mindaz, ami nem feltétele az életemnek árthat neki.
  25. Az életem változóan körbeforgó ritmus spirál, ami vertikálisan mozog.
  26. A bűnt nem a testem követi el, mert ő nem morális, hanem élettani részem.
  27. Létemet egy másik minőségi állapotban is tarthatom, mint a környezetem.
  28. Gyermekkori elhatározásaim befolyásolják nem tudatosan mostani döntéseim.
  29. A gondokat azért keresem, mert szükségem van az ajándékaira.
  30. Az érzéseim kifejezésére legjobb, ha alkotok, hámba fogva a mindenséget.
  31. A szabályosan ismétlődő dolgok segítenek átkapcsolni az alkotásra is.
  32. A beszéd oldja a feszültséget, érzést kreál és szüntet, hatalma nagyon nagy.
  33. Érzéseim színpada nemcsak a testem, hanem az a hely is ahol élek.
  34. A testem ismeri a valódi problémáimat, figyelnem kell a reakcióira.
  35. Az érzések farkasok, együtt rohanok velük, hogy fel ne faljanak.
  36. Nem a tények ,csak a hozzáállás adja meg egy esemény minőségét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése