2012. március 12., hétfő

A mélységek a felületen járnak


Létezésünk minden síkján analógiák sorában botlunk. Figyeljük őket, sírva és nevetve, dühösen és sok ahá-val fűszerezve. A "minden mindennel összefügg" légkörében legyen itt még egy adalék, a nagy meséhez, amit mindennap maga az élet ír nekünk egészen személyre szabottan.

AGY: Az élet örök változás. Tudatomban mindig van hely az újnak.
FEJ: Béke, szeretet, öröm, megnyugvás.
Hagyom, hogy az élet magával vigyen és könnyedén szétáradjon bennem.
ARC:Szeretem és elfogadom magamat úgy, ahogy vagyok.
Csodálatos vagyok.
MELLÉK-ÜREGEK: Egy vagyok az élettel.
Senkinek sem áll hatalmában bántani engem, hacsak nem hagyom.
Béke, harmónia.
Nem hagyom befolyásolni magam.
SZEM: Szabad vagyok.
Félelem nélkül tekintek előre, hiszen az élet örök és sok örömöt tartogat.
FÜL: Istenre figyelek a belső hangra.
Hallom az élet vidám lüktetését.
Az élet része vagyok.
Szeretettel figyelek.
SZÁJ: Határozott személyiség vagyok.
Nem adom fel.
Örömmel fogadom az új eszméket és elgondolásokat.
TOROK: Hangot adok vágyaimnak.
Szabadon fejezem ki magamat.
Újat teremtek.

Szavaim szeretetteljesek.
NYAK: Rugalmas vagyok.
Örömmel fogadom az enyémtől eltérő nézőpontokat.
VÁLL: Ártalmatlan úton adom ki dühömet.
A szeretet feloldoz és felold.
Az élet vidám és szabad.
Mindaz, amit elfogadok jó.
MIRIGYEK:Tökéletes egyensúlyba vagyok.
Szervezetem szabályosan működik.
Szeretem az életet, szabadon élek.
TÜDŐ: Az élet lehelete könnyedén szétárad bennem.

Senki sem zavarhat.
Jogom van a saját életemet élni.
SZÍV: Szeretettel és könnyedén veszem kezembe sorsomat.
UJJAK: Nyugodt vagyok, mert tudom, hogy az élet bölcsessége
minden nehézséget elsimít.
GYOMOR: Könnyen átlényegítem az új eszméket.
Az élet táplál engem, semmi sem árthat nekem.
Nyugodt vagyok.
MÁJ: Megszabadulok mindattól, amire többé már nincs szükségem.
A tudatom immár tiszta, elgondolásaim újak, frissek és elevenek.
VASTAGBÉL: Szabad vagyok, elengedem a múltat.
Az élet könnyedén árad szét bennem.
A feszültségtől és gondoktól megszabadulok.
A boldog jelenben élek.
VESE: A jót keresem mindenben.
Csak helyes dolgok történnek velem.
Elégedett vagyok.
HÓLYAG: Elbocsátom a régit és örömmel fogadom az újat.
MEDENCE: Az utak és módok változhatnak, de a szeretet megmarad.
NEMI SZERVEK: Felszabadultan szeretkezek.
Szeretettel és boldogan vállalom nemiségemet.
Nincsen bűn és nincsen büntetés.
CSÍPŐ: Boldogan haladok előre, az életerő tart fenn és támogat.
Bizakodó vagyok.
Biztonságban tudom magam.
Hagyom, hogy mások önmaguk legyenek, ezáltal vagyok én is szabad.
TÉRD: Megbocsátás, türelmesség, részvét.

Tétovázás nélkül haladok előre.
LÁBFEJ: Az igazság vezet.
Boldogan megyek előre.
Lelkem jól ismeri az utat.
BŐR: Jóságommal vívom ki mások figyelmét.
Biztonságban vagyok.
Senki sem fenyegeti személyiségemet.
A világ biztonságos és barátságos.
Fölszabadítom a haragot és neheztelést.

Bármire is van szükségem, megkapom.
Lelkifurdalás nélkül veszem el, ami jár nekem.
Kegyesen fogadom az élet apró ajándékait.




1 megjegyzés: