2013. július 5., péntek

Nyakam körül hat kerék

Mert a torkomat óvni kell. A lehető legnagyobb becsbe kell tartani, a széppel. A szép persze egyéni, a torok védelme meg közös. Sokféle sálat kötöttem és horgoltam már a védelmére. Kissé beszükült tudattal mondom ezt, mivel az én egyik gyenge pontom a nyakai rész. Ahol pedig gyenge vagyok azt féltem a legjobban. Itt stresszelek,ide gyűjtve a szorongásaimat. Itt illannak el a gondolataim, sőt a meggondolatlanságaim is. Innen intézem az életem. Mintha a szavakban képződnék és porladnék. Mintha itt lenne meggyűlve a sorsom, vagy meggyűrődve. Innen ismerkedem a világgal, és a világ is velem. Ezért kell az óvás. Talán a kék csillagok több erőt adtak volna, de most beérem a hat zöld csillaggal is. Szóval ők az én nyakőreim. Igazából, persze, mint minden, ami jól esik, teljesen nélkülözhetőek. Nem akartam azt mondani, hogy haszontalanok, hiszen ha egészen szorosra tekerem őket, közel egymáshoz, akkor akár melegítenek is. Na de ki akarja a szép dolgokat szorosan? A szép dolgokkal, nőkkel, férfiakkal, csak lazán szabad. Kezdődött úgy, hogy ágytakarót akartam készíteni és elkezdtem kis köröket készíteni, hogy azokat majd összevarrom.Kezdődött így. Azért jó, hogy hatot mégiscsak elkészítettem a hatvanból. Az ember néha abba tudja a leginkább feladni, ami a leginkább kedvére való. Amit a legjobban megtervezett.Én legalábbis így vagyok. Amúgy is túl szép lett volna ez egy takarónak, amin már látom úgyis a kutya aludt volna, és akkor sajnáltam volna. Na ezt megelőzendő lerövidítettem a tervet, mondhatjuk úgyis, hogy rövidre zártam. Zárásképpen összehorgoltam őket egy újabb zölddel. A barna magasra zárt barna ruhámon rögtön ki is próbáltam. Az életem megszervezése nem fordult rögtön jobb irányba. A szorongás továbbra is megfeszegeti a nyakamat. Na de az érzés, hogy tettem érte és a hatodik energia központot megerősítem a hat kis kerékkel, hát ettől máris jobban érzem magam. Amulett funkciójában még nem brillírozott, de talán azért mert az önreflexiónknak mindig van egy kis időbeli elcsúszása. Majd látni fogom, hogy milyen hiteles kapcsolatot tudtam kialakítani magammal, és a többi emberrel. De jó lesz. Csak ennek hitét kell még megerősítenem valami újabb kreálmánnyal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése