2013. december 20., péntek

December 20: az Oroszlán havát jelzi

A mai napon, úgy ébredhetsz, mint egy túlélő. Jó esetben megtelve megújult erőkkel, rosszabb esetben úgy, hogy már a második kávé van a kezedben. Bárhogyan is legyen, a mai nap erejét és erőtlenségét is a saját öntudatod feltérképezésére fordítsd. Ki vagy, és miért, és mi van, ha mégse, és mi van, ha úgyse? Figyeld meg a gondolatokat amiket magadról forgatsz a fejedben. Kinek érzed magad? Ahogyan érzed, azt az érzést ki keltette először benned? Talán apád, talán egy barát, talán a párod, hangján szidod magad.Talán édesanyád címkézett valamilyennek. Talán lustának. Ezért állandóan te is pattanva ébredsz, vagy pont azért heverészel lelkiismeret furdalással az ágyad szélén? Bárhogyan is legyen, az tény, hogy nagyon sok elavult és igazságtalan információt hurcolunk magunkkal nap mint nap. Magunkról, másoktól. Öntudatlanul is úgy cselekedve, hogy ezt az infót beigazoljuk. Mint a jó kislányok. Mert ami igaz, az igaz: aludnék én délig, tehát igazán lusta a természetem. Az evésről ne is beszéljünk, a torkosság bűnében sem először esnék. És...mi tagadás loptam is, verekedtem is. Nem beszélve a hazugságról, és a többi furdalásokról.Talán mára már nevetséges, de egykor érzelmekkel feltöltött hamisságok ezek.Torkosság? Irigység? Hazugság? Csalások? A legnagyobb csalást azok követték el, akik elhitették velünk, hogy bármilyeneknek is lennünk kell ahhoz, hogy szerethetőek legyünk.Ahhoz, hogy elfogadásba részesüljünk nem kell tenni. Főleg nem elvárások mentén. Elfogadás és elvárás között, vajon valaha is lehet egyenes karú a mérleg?. Megfelelhetünk mi bármikor is ? Hiszen még mi magunk sem tudnánk megfogalmazni, hogy mit várnánk el másoktól. Mit is várhatnánk, mint hogy elvárásoktól mentesen maradékok nélkül az legyen aki. Ez a legtöbb amit mi is másoknak adhatunk: vagyok aki vagyok. Legyünk a pulzus, ami bennünk lüktet, mert ha igazán azok vagyunk, akkor soha nem zavarhatjuk meg a többiek pulzusát sem. Aki él, annak saját pulzusa van, akinek nincs saját pulzusa, az döntsétek el, hogy mi....De, mint mondtam, ma mint egy túlélő ébredhetsz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése